Pokračujeme pod novou adresou

Predchádzajúce články na tejto stránke (nižšie pod týmto článkom) boli od štartu v roku 2020 prezentované pod adresou demokracianahlas.sk. Na jar tohto roku som začal zisťovať problémy nielen s prístupom k samotnej stránke, ale aj s mejlovou komunikáciou priradenou tej stránke, až sa napokon úplne všetko zastavilo…

Pretože obnovenie nefunkčnej stránky sa neúmerne predlžovalo, z rôznych možných aj nemožných príčin, rozhodol som sa do definitívneho “vzkriesenia” stránky pod pôvodnou adresou, operatívne využiť možnosti ponúkané firmou WORDPRESS, s jej svetoznámym softvérom na rýchlu tvorbu a prevádzkovanie internetových stránok, a vytvoriť túto výrazne jednoduchšiu ale plne vyhovujúcu a prehľadnejšiu stránku.

Materiály (články, blogy) z pôvodnej stránky som v originálnom tvare použil zo svojho archívu, ale komentáre pod článkami (teda diskusiu k článkom) je podstatne zložitejšie obnovovať (a okrem technických prekážok by som možno narazil na právne otázky pri prenose autorských textov prispievateľov na iné miesto), tak som to radšej zatiaľ stopol…

Takže od dnešného dňa pokračujeme v diskusii k otázkam demokracie na tejto (predpokladám, že dočasnej) stránke pod adresou demokracianahlas.wordpress.com, kde okrem prevzatia všetkých starších článkov začnem pridávať aj nové články k aktuálnym otázkam.

Aby sme mohli diskutovať ku všetkým článkom, nielen k tým najnovším, tak som ponechal časovo neobmedzený prístup do diskusie k celému obsahu stránky…

——————————————————————-

Poznámka: Moja súhrnná kritická analýza nášho spoločenského systému je podrobne popísaná v základnom dokumente tejto stránky.

Pridaj komentár

Design a site like this with WordPress.com
Začíname